0
0

شرایط طرح و ثبت شکایت

نویسنده: مدیریت سایت

پیش از تنظیم و ارسال شکایت خود به نکات زیر توجه فرمائید:

 

 -ارائه مشخصات هویتی برای اعلام فساد ، تخلف و یا هر نوع گزارش مردمی الزامی نمی باشد.

 

  • در صورتی که خواهان دریافت پاسخ مناسب از سوی واحد نظارتی می باشید لازم است مشخصات هویتی و شماره تلفن همراه خود را به طور کامل در 

  • فیلدهای تعیین شده وارد نمایید. بدیهی است به شکایات و درخواست های فاقد مشخصات کامل هویتی و شماره تلفن همراه پاسخی داده نخواهد شد.

  •  شکایاتی که دارای اطلاعات ناقص و یا نادرست بوده و یا مشخصات شاکی آن ناقص و یا هویت وی احراز نشود قابل رسیدگی نخواهند بود.

  •  شکایت هایی که در خصوص آنها در مراجع قضایی پرونده تشکیل شده باشد رسیدگی نخواهد شد.

  •  در صورتیکه جمعی از اشخاص حقیقی یا حقوقی و یا یک شخص حقوقی به ثبت شکایت در سامانه تمایل دارند باید مشخصات یک فرد حقیقی را به نمایندگی از اشخاص یا شرکت، در فرم شکایت درج نماید در غیراینصورت به شکایت رسیدگی نخواهد شد.

  • مسئولیت قانونی مطالب درج شده تحت عنوان شکوائیه برعهده شاکی خواهد بود .

  • با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده برای ایجاد ارتباط با سرور در فضای اینترنت به هنگام ورود اطلاعات، توصیه می گردد نخست متن شکایت خود را خارج از این سیستم تایپ و به هنگام تکمیل اطلاعات شکایت، آنرا در محل مورد نظر کپی نمایید.

توجـــه مهم!

  •   درج شماره تلفن همراه وکد ملی شاکی برای احراز هویت، رسیدگی و ارائه پاسخ مناسب ضروری می باشد.
  •  در صورت نیاز می توانید از ساعت 9 تا ساعت 19 با شماره  های 02632728236 الی 02632748995 تماس حاصل فرمایید.
برچسب ها :